2012年3月11日星期日

ETKİN TAHSİLAT BECERİSİ (SATIŞÇILAR VE DİĞER DEPARTMANLAR İÇİN)

ETKİN TAHSİLAT BECERİSİ

(18 Mart 2012 Cumartesi 10:00-17:00)

- Sertifikalı -

Satışçılar ve diğer departmanlar için;

AMAÇ

Özellikle zaman zaman yaşanan kriz ve resesyon dönemlerinde, önemi bir kez daha anlaşılan, başta KOBİ işletmeler olmak üzere tüm işletmelerin en önemli sorunlarının başında ürettikleri ve sattıkları ürünlerin parasını tahsil etmek gelmektedir. Bu gibi dönemlerde işlerin daralmasıyla birlikte, müşteri seçimi ve istihbaratı konusunda biraz daha serbest davranan işletmeler, mal teslimatı ya da hizmetin gerçekleşmesinin ardından ciddi bir tahsilât sorunu ile karşı karşıya kalmaktadır. Tahsilâtın gerek kurumsal gerekse de bireysel olarak yapılması esnasında, müşteriyi tanıma, analiz etme ve tahsilatı alma konusunda ikna gibi konular büyük bir önem kazanmaktadır. Bu nedenle ilgili eğitimde tahsilâtta sorun yaşamak adına, öncelikle müşteri istihbaratı ve sonrasında yaşanan problemleri en aza indirerek katılımcıların tahsilat konusunda beceri kazanması amaçlanmaktadır.

 

İÇERİK

  • Müşteriyi Bulma ve Yaklaşım
    • Müşteri Nasıl ve Nereden Bulunur?
    • Satışçının Müşteri Bulmadaki Statüsü ve Rolü (GRUP ÇALIŞMASI)
    • Dinleme Becerisi ve Dinleme Tipleri
    • İkna ve Müşteri Tanıma
    • Ben Hangi tip satışçıyım? (TEST)
  • Müşteri Analizi
    • Müşteri Analiz Yöntemi
      • MADDEN Test
    • Müşterinin "Doğru Müşteri" olup olmadığını Belirleyeceğimiz Kriterler
    • Müşterinin Güven Unsurları
      • 3 önemli müşteri tipi ve davranışlarımız
  • Tahsilat Başarısı
    • Tahsilat başarısına etki eden faktörler
    • Tahsilat öncesinden müşteriyi hazırlama
    • Tahsilatın zor duruma düşmesi ve müşterinin olası ertelemeleri
  • Uygulama
    • Tahsilat konusunda telefon ve yüzyüze yapılan görüşmelerin canlandırılması

 

EĞİTİMCİ

Hakan Ömer Gider

Satış Yöneticisi, Satış ve Pazarlama Danışmanı, İstanbul Kültür Üniversitesi İ.İ.B.F. Öğretim Görevlisi, Satış, Pazarlama Uzmanı ve Satış Eğitimcisi; 15 Temmuz 1967, Aslen Bilecik'li ve İstanbul doğumlu. Evli ve bir kız babası. 1990 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü,"Uluslararası İşletmecilik" 1995 yılında Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü "Üretim Yönetimi ve Pazarlama"Ana Bilim dalında "Yüksek Lisans" ını tamamlamıştır.

İş hayatına 1988 tarihinde ETSU Gıda Sanayi Ticaret A.Ş.'de "Toplu Tüketim Satış Sorumlusu" olarak başladı.1991'de TURYAP Eğitim Merkezi'nde, "Halkla İlişkiler Danışmanı ve Eğitimcilik" görevlerinde bulundu. 1992 yılında "Pazarlama Koordinatörü" olarak EREM Uluslararası Tanıtım Hizmetleri Ltd.Şti., 1994'de "Araştırma & Geliştirme Sorumlusu" olarak CNR Uluslararası Fuarcılık A.Ş.'de çalışmıştır. Tekrar EREM Uluslararası Tanıtım Hizmetleri Ltd.Şti.'nde 1995-1998 yılları arasında "Genel Müdür Yardımcısı-Planlama ve Koordinasyon" ve "Genel Yayın Yönetmeni Yardımcısı" olarak 13 farklı sektörel derginin sorumlusu,"Tüm Personelin Eğitimi" konusunda hazırlanan bir çalışmanın başında "Eğitim Danışmanı, yine aynı kuruluşta 15 kişilik bir kadronun başında, derginin içeriğinin hazırlanmasından basımına kadar geçen sürecin yönetim, organizasyon ve kontrolünde Yayın Koordinasyonunu "Yayın Yönetmeni" unvanı ile yapmıştır.

Ağustos 2002 tarihinden itibaren de Türkiye'nin ilk reel sektör televizyonu olan "Expo Channel" TV'de 12 kişilik bir satış ekibinin başında "Satış Direktörü" görevine getirilmiştir.

Ayrıca İstanbul Kültür Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü'nde Öğretim Görevlisi unvanı ile yarı zamanlı olarak Lisans ve Yüksek Lisans sınıfı öğrencilerine "Satış Yönetimi", "Tüketici Davranışları" ve "Perakendecilik Yönetimi", "Müzakere ve Mülakat Teknikleri" konularında dersler vermektedir.

Yıldız teknik Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü'nde Öğretim Görevlisi unvanı ile 2007-2009yılları arasında yarı zamanlı olarak Lisans öğrencilerine "Satış Yönetimi", dersi vermiştir.

Kitapları

  -  Satışçının Antrenman Notları, Mediacat Yayıncılık, Temmuz 2005 (3 baskı yaptı)
  -  Satış Bir Çocuk Oyunudur!, Mediacat Yayıncılık, Temmuz 2006
  -  Nasıl Satış? BAMM Yayıncılık, Temmuz 2007

EĞİTİM DETAYLARI

Eğitim Yeri

Taksim Nippon Otel / İSTANBUL

Eğitim Tarihi

18 Mart 2012 Pazar

Eğitim Saati

10:00 - 17:00

Ücret

Kdv Dahil 250 TL

DİĞER EĞİTİMLERİMİZ

Detaylı bilgi, soru ve kayıt için 
0 (212) 291 53 56 - 0(539) 768 52 18
nolu numaralarımızdan ulaşabilirsiniz.

( Eğitim Danışmanı : Ferdi KAYA )

EĞİTİME KATILMAK İÇİN KATILIM FORMUNU DOLDURURAK

egitim@elitkariyer.com

ADRESİNE GÖNDEMENİZ GEREKMEKTEDİR.
E-posta programınızın/sitenizin üstünde bulunan yanıtla butonunu tıklayın, en altta bulunan (mavi) katılım formunu doldurup gönderin.

www.elitkariyer.com

 Mail listemizden çıkmak için egitim@elitkariyer.com remove maili atmanız yeterlidir.

EĞİTİM KATILIM FORMU

Eğitim Adı

Etkin Tahsilat Becerisi

Ad Soyadınız

 

Firma Adınız

 

Telefonunuz

 

Cep Telefonunuz

 

E-posta

 

Bu formu doldurup egitim@elitkariyer.com adresine gönderin.

没有评论: