2012年3月23日星期五

Neden siz de İngilizce konuşamıyasınız!

www.ntvlng.com

Şok kampanyalar ile İngilizcenizi geliştirmenize bizden size destek!

Kampanya 1; ( Kampanyamız 01 Nisan 2012'de sona erecektir)

Konuşma ağırlıklı kişiye özel kurumumuzda İngilizce eğitimleri

25 saat yoğun eğitim

1. Eğitim 2 ay boyunca sürmektedir.

2. Dersler birebir seklindedir. (özel ders gibi bir öğretmen bir öğrenci)

3. İsteğe bağlı Türk veya yabancı öğretmenler.

4. İstediğiniz gün istediğiniz saatte ders alabilme imkânı.

5. Günde 2 saat veya daha fazla saat eğitim alabilme imkânı.

6. Yoğunlaştırılmış eğitim sayesinde 1 ayda 1 kitap bitirme fırsatı.

7. Gramer ve kelime bilgisi eğitimi ile beraber en önemlisi konuşma-anlamayı geliştiren Callan Method ile eğitim.

8. İsterseniz demo derslerine katılabilir sonra karar verebilirsiniz.

9. 2 kişi beraber gelinir ve beraber derslere girilirse 2 kişilik ücret yerine 1 kişilik ücret ödeme fırsatı.

25 saat yoğun eğitim ücreti 1500 TL + KDV (Yapikredi World kart ve Finans karta 3 taksit imkânı )

www.ntvlng.com

Kampanya 2; ( Kampanyamız 01 Nisan 2012'de sona erecektir)

Konuşma ağırlıklı kişiye özel kurumumuzda İngilizce eğitimleri

50 saat yoğun eğitim

1. Eğitim 4 ay boyunca sürmektedir.

2. Dersler birebir seklindedir. (özel ders gibi bir öğretmen bir öğrenci)

3. İsteğe bağlı Türk veya yabancı öğretmenler.

4. İstediğiniz gün istediğiniz saatte ders alabilme imkânı.

5. Günde 2 saat veya daha fazla saat eğitim alabilme imkânı.

6. Yoğunlaştırılmış eğitim sayesinde 1 ayda 1 kitap bitirme fırsatı.

7. Gramer ve kelime bilgisi eğitimi ile beraber en önemlisi konuşma-anlamayı geliştiren Callan Method ile eğitim.

8. İsterseniz demo derslerine katılabilir sonra karar verebilirsiniz.

9. 2 kişi beraber gelinir ve beraber derslere girilirse 2 kişilik ücret yerine 1 kişilik ücret ödeme fırsatı.

50 saat yoğun eğitim ücreti 3000 TL  (Yapikredi World karta ve Finans karta 5 taksit )

50 saat yoğun eğitim ücreti 2800 TL nakit ödeme

www.ntvlng.com

Kampanya 3; ( Kampanyamız 01 Nisan 2012'de sona erecektir)

Konuşma ağırlıklı kişiye özel kurumumuzda İngilizce eğitimleri

100 saat yoğun eğitim

1. Eğitim 8 ay boyunca sürmektedir.

2. Dersler birebir seklindedir. (özel ders gibi bir öğretmen bir öğrenci)

3. İsteğe bağlı Türk veya yabancı öğretmenler.

4. İstediğiniz gün istediğiniz saatte ders alabilme imkânı.

5. Günde 2 saat veya daha fazla saat eğitim alabilme imkânı.

6. Yoğunlaştırılmış eğitim sayesinde 1 ayda 1 kitap bitirme fırsatı.

7. Gramer ve kelime bilgisi eğitimi ile beraber en önemlisi konuşma-anlamayı geliştiren Callan Method ile eğitim.

8. İsterseniz demo derslerine katılabilir sonra karar verebilirsiniz.

9. 2 kişi beraber gelinir ve beraber derslere girilirse 2 kişilik ücret yerine 1 kişilik ücret ödeme fırsatı.

100 saat yoğun eğitim ücreti 5500 TL (Yapikredi World karta ve Finans karta 10 taksit )

100 saat yoğun eğitim ücreti 5000 TL nakit ödeme

www.ntvlng.com

Kampanya 4; ( Kampanyamız 01 Nisan 2012'de sona erecektir)

Konuşma ağırlıklı kişiye özel evde veya iş yerinde İngilizce eğitimleri

20 saat yoğun eğitim

1. Eğitim 1 ay boyunca sürmektedir.

2. Dersler birebir seklindedir. (özel ders gibi bir öğretmen bir öğrenci)

3. İsteğe bağlı Türk veya yabancı öğretmenler.

4. İstediğiniz gün istediğiniz saatte ders alabilme imkânı.

5. Günde 2 saat veya daha fazla saat eğitim alabilme imkânı.

6. Yoğunlaştırılmış eğitim sayesinde 1 ayda 1 kitap bitirme fırsatı.

7. Gramer ve kelime bilgisi eğitimi ile beraber en önemlisi konuşma-anlamayı geliştiren Callan Method ile eğitim.

8. İsterseniz demo derslerine katılabilir sonra karar verebilirsiniz.

9. 2 kişi beraber ders alırsa 2 kişilik ücret yerine 1 kişilik ücret ödeme fırsatı.

20 saat yoğun eğitim ücreti 1600 TL+KDV

www.ntvlng.com

Detaylı bilgi için web sitemizi ziyaret ediniz.

Native Language

 

Kavacık Mah. Cumhuriyet Cad.

Yürekli Adam Sok. Kosif Plaza.

No:20 D:5-6 Kavacık/Beykoz ISTANBUL

Tel: 0216 425 93 31 Fax: 0216 425 31 72

www.ntvlng.com info@ntvlng.com

 

Mail Listemizden Çıkmak İçin Tıklayınız.

没有评论: