2012年3月19日星期一

Şirketiniz için tanıtım filmi

Bu e-postayı düzgün görüntüleyemiyorsanız lütfen tıklayın.




 


Değerli müşterilerimiz için profesyonel ekibimizle, tanıtım filminin senaryo aşamasından kurgulanmasına, profesyonel seslendirmesine ve son halinde size
teslimine kadar her aşamada hizmet vermekteyiz.

 

Günümüzün son teknolojisi ile firmanıza özel hazırlanmış bir tanıtım filmi ile elde edilen olanaklar sınırsızdır. Örneğin; firmanızın web sitesinde yayınlayacağınız bir video
her ziyaretçiye firmanızın özelliklerini anlatabilir ve sitenize çok daha
profesyonel bir görünüm sağlar.

 

Birçok firma tanıtım filmlerinin çok pahalı olduğuna düşünür.
Biz tanıtım filmi hizmetini sizin için bütçenize göre şekillendiriyoruz.

 


Kozyatağı Mahallesi Seda Sok. Oğuz Apt. No:17/2 Bostancı Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 410 47 87 +90 216 410 47 88 +90 216 410 47 89
E-Mail: info@grupajans.com.tr
www.grupajans.com.tr
 

 

 

没有评论: